Jawatan Kosong Lembaga Lada Malaysia (MPB)

Jawatan Kosong Lembaga Lada Malaysia (MPB)
Jawatan Kosong Lembaga Lada Malaysia (MPB) - Lembaga Lada Malaysia (MPB) adalah sebuah Badan Berkanun Persekutuan di bawah Kementerian Perusahaan Perladangan dan Komoditi Malaysia dan ditubuhkan dibawah Akta Lembaga Lada Malaysia 2006 pada 1 Januari 2007. Untuk meningkatkan kinerja Kementerian Pelancongan Dan Kebudayaan Malaysia mebutuhkan sumber daya manusia dengan membuka Jawatan Kosong Terkini untuk bergabung menjadi bagian dari Lembaga Lada Malaysia (MPB) melalui Rekrutmen Jobs Terkini Lembaga Lada Malaysia (MPB) sebagai berikut :





Jawatan Kosong Lembaga Lada Malaysia (MPB) - Ibu pejabat MPB terletak di Kuching, Sarawak, mempunyai dua buah Pejabat Wilayah iaitu di Johor Bahru dan Kota Kinabalu manakala sembilan buah Pejabat Cawangan terletak di Sarawak.MPB berperanan dalam pembangunan industri lada dari aspek penyelidikan, meningkatkan pengeluaran dan pengembangan lada.


Lembaga Lada Malaysia (MPB) telah berkembang dalam memenuhi cabaran dan tuntutan masyarakat. Dalam usaha untuk meningkatkan kualitas yang ada di Malaysia, Lembaga Lada Malaysia (MPB) mementingkan tenaga kerja sebagai sebahagian tulang belakang untuk mencapai misi dan visinya. Untuk itu Lembaga Lada Malaysia (MPB) mencari pemuda - pemudi terbaik yang sangat cekap dan bermotivasi diri untuk mengisi Iklan jawatan kosong terkini 2017.


Dalam rangka memperluaskan jaringan jobs jawatan kosong terkini bulan Jun 2017 dan untuk memenuhi keperluan sumber daya manusia Lembaga Lada Malaysia (MPB) di Jawatan Terkini kedudukan : PELUANG KERJAYA JAWATAN KOSONG


Pada hari ini bulan Jun 2017 Lembaga Lada Malaysia (MPB) kembali membuka kesempatan berkarir atau membuka Iklan Jawatan Kosong Terkini Jun 2017 untuk lulusan terbaru dengan kelayakan sebagai berikut :

Jawatan Kosong Lembaga Lada Malaysia (MPB)



Peluang Kerjaya :



No. JAWATAN KOSONG TARAF
JAWATAN
LOKASI
PENEMPATAN
BILANGAN
KEKOSONGAN
1. Pegawai Penyelidik Gred Q51/52 Tetap/Kontrak/Peminjaman Kuching 1
2. Akauntan Gred WA48 Tetap/Kontrak/Peminjaman Kuching 1
3. Pembantu Ehwal Ekonomi Gred E19 Tetap Kuching/Pejabat Wilayah Sarawak/Pejabat Wilayah Semenanjung 2
4. Pembantu Penyelidik Gred Q19 Tetap Kuching/Pejabat Wilayah Sarawak/Pejabat Wilayah Semenanjung 1
5. Pembantu Operasi Gred N11 Tetap Pejabat Wilayah Sabah 1





Catatan :
  • Iklan Jobs 2017 Lembaga Lada Malaysia (MPB) Tarikh tutup : 09 Jun 2017



Bagaimana anda berminat dengan jawatan kosong di Lembaga Lada Malaysia (MPB) ?




Jika anda berminat dengan jawatan kosong terkini Jun 2017 ini yaitu yang memberikan maklumat kepada anda tentang : Jawatan Kosong Lembaga Lada Malaysia (MPB), Sila hantar Sebarang Lamaran SECARA TALIAN (ONLINE) di laman sesawang dibawah ini :



Pautan : Jawatan Kosong MPB


via Jawatanter

0 Komentar untuk "Jawatan Kosong Lembaga Lada Malaysia (MPB)"

Back To Top