Jawatan Kosong Jabatan Kesihatan Negeri Selangor (JKNS)

Jawatan Kosong Jabatan Kesihatan Negeri Selangor
Jawatan Kosong Jabatan Kesihatan Negeri Selangor (JKNS) - Jabatan Kesihatan Negeri Selangor (JKNS) merupakan ibupejabat perkhidmatan kesihatan di bawah Kementerian Kesihatan Malaysia untuk Negeri Selangor dan dipertanggungjawabkan ke atas perkhidmatan perubatan dan kesihatan di peringkat negeri. Untuk meningkatkan kinerja Jabatan Kesihatan Negeri Selangor (JKNS) mebutuhkan sumber daya manusia dengan membuka Jawatan Kosong Terkini untuk bergabung menjadi bagian dari Jabatan Kesihatan Negeri Selangor (JKNS) melalui Rekrutmen Jobs Terkini JKNS sebagai berikut :



Jawatan Kosong Jabatan Kesihatan Negeri Selangor (JKNS) - JKNS diketuai oleh Pengarah Kesihatan Negeri dan dibantu oleh enam (6) Timbalan Pengarah Kesihatan Negeri yang mengetuai bahagian masing-masing. Setiap bahagian bertanggungjawab ke atas perjalanan aktivti-aktiviti dalam program masing-masing.

Enam (6) bahagian yang menjadi tonggak penggerak JKNS adalah Bahagian Pengurusan, Bahagian Kesihatan Awam, Bahagian Perubatan,  Bahagian Pergigian, Bahagian Perkhidmatan Farmasi dan  Bahagian Keselamatan dan Kualiti Makanan. Disamping itu, terdapat 32 Pusat Tanggungjawab (PTJ) utama  iaitu dua belas buah (12) hospital, sebelas (11) Pejabat Kesihatan Daerah, sembilan (9) Pejabat Kesihatan Pergigian Daerah dan dua (2) Pejabat Kesihatan yang berada di bawah tadbiran JKNS.



Jabatan Kesihatan Negeri Selangor (JKNS) telah berkembang dalam memenuhi cabaran dan tuntutan masyarakat. Dalam usaha untuk meningkatkan kualitas yang ada di Malaysia, Jabatan Kesihatan Negeri Selangor (JKNS) mementingkan tenaga kerja sebagai sebahagian tulang belakang untuk mencapai misi dan visinya. Untuk itu Jabatan Kesihatan Negeri Selangor (JKNS)) mencari pemuda - pemudi terbaik yang sangat cekap dan bermotivasi diri untuk mengisi Iklan jawatan kosong terkini 2017.

Dalam rangka memperluaskan jaringan jobs jawatan kosong terkini bulan April 2017 dan untuk memenuhi keperluan sumber daya manusia Jabatan Kesihatan Negeri Selangor (JKNS) di Jawatan Terkini kedudukan : PELUANG KERJAYA JAWATAN KOSONG

Pada hari ini bulan April 2017 Jabatan Kesihatan Negeri Selangor (JKNS) kembali membuka kesempatan berkarir atau membuka Iklan Jawatan Kosong Terkini April 2017 untuk lulusan terbaru dengan kelayakan sebagai berikut :

Jawatan Kosong Jabatan Kesihatan Negeri Selangor



Peluang Kerjaya :


Jawatan kosong Bagi Perkhidmatan Sambilan
Penolong Pegawai Teknologi Maklumat (PPTM) Gred FA29


Penempatan : 
  • Klinik Kesihatan Kelana Jaya (1)
  • Klinik Kesihatan Seri Kembangan (1)
  • Klinik Kesihatan Aneka (1)



SYARAT-SYARAT KELAYAKAN :
  • Berkelulusan Diploma dalam Bidang Sains Komputer atau Teknologi Maklumat yang diiktiraf oleh kerajaan daripada institusi-institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya; atau
  • Diploma dalam bidang kejuruteraan elektronik (komputer) yang diiktiraf oleh kerajaan daripada institusi-institusi pengajian tinggi tempatan atau kelayakan yang diiktiraf setaraf dengannya;
  • Lulus Bahasa Malaysia/Bahasa Melayu (termasuk lulus Ujian Lisan) pada peringkat Sijil Pelajaran Malaysia atau kelulusan yang diiktiraf setaraf dengannya oleh kerajaan;
  • Berumur tidak melebihi 35 tahun; dan
  • Keutamaan kepada yang mempunyai pengalaman kerja dalam bidang ICT;




Catatan :
  • Iklan Jobs 2017 JKNS Tarikh tutup :  07 April 2017



Bagaimana anda berminat dengan jawatan kosong di JPNIN ?




Jika anda berminat dengan jawatan kosong terkini April 2017 ini yaitu yang memberikan maklumat kepada anda tentang : Jabatan Kesihatan Negeri Selangor, Sila emelkan resume lengkap beserta gambar via EMEL di laman sesawang dibawah ini :


Emel : itjkns.admin@moh.gov.my

Pautan : Jawatan Kosong JKNS


via Jawatanter

0 Komentar untuk "Jawatan Kosong Jabatan Kesihatan Negeri Selangor (JKNS)"

Back To Top