Jawatan Kosong Pos Malaysia Berhad (05 November 2016)

Jawatan Kerja Kosong Pos Malaysia Berhad logo www.ohjob.info november 2016
Kerja Kosong Pos Malaysia Berhad November 2016
Permohonan adalah dipelawa kepada warganegara Malaysia bagi mengisi kekosongan jawatan di Pos Malaysia Berhad November 2016 seperti berikut:-

1. Temporary Staff - Space Utilisation Programme
2. E-Commerce Technical Operations Manager

MUAT TURUN SYARAT KELAYAKAN
Dan permohonan online


Sejarah Pos Malaysia Berhad bermula pada awal tahun 1800an apabila perkhidmatan pos pertama diperkenalkan di Negeri-Negeri Selat (Pulau Pinang, Melaka, dan Singapura), dan seterusnya berkembang ke seluruh Tanah Malaya pada abad ke-20.

Surat-surat pada mulanya dihantar melalui penghantar utusan atau pengirim khas. Pada waktu itu, setem tidak diguna-pakai, dan urusan pembayaran surat-menyurat dilakukan semasa surat diterima di kaunter pejabat pos dan resit akan dikeluarkan apabila surat telah diposkan.

Evolusi teknologi yang membawa kepada kelahiran internet, media digital serta perubahan tingkah laku konsumer, mula memberi kesan kepada pendekatan mel tradisional ini. Walau mempunyai nilai nostalgia dan lebih berbentuk peribadi, penggunaan mel tradisional ini semakin susut, dan mula diganti oleh media sosial serta khidmat pesanan ringkas (SMS).

Sejajar dengan peranan kami sebagai organisasi perkhidmatan pos negara, Pos Malaysia Berhad berubah menjadi entiti konglomerat yang menawarkan pelbagai perkhidmatan rundingan dan penyelesaian serta khidmat kewangan dalam memastikan kami setanding dengan syarikat-syarikat lain di dalam dan luar negara.

Tarikh Tutup Permohonan:- 05 November 2016

via Ohjobs

0 Komentar untuk "Jawatan Kosong Pos Malaysia Berhad (05 November 2016)"

Back To Top