Jawatan Kosong Bank Kerjasama Rakyat Malaysia Berhad - 14 Oktober 2016

Jawatan kosong terkini di Bank Kerjasama Rakyat Malaysia Berhad (Bank Rakyat) Oktober 2016. Permohonan adalah dipelawa daripada warganegara Malaysia yang berumur 18 tahun ke atas pada tarikh tutup iklan jawatan dan berkelayakan untuk mengisi kekosongan jawatan kosong terkini di Bank Kerjasama Rakyat Malaysia Berhad (Bank Rakyat) sebagai :

1. EKSEKUTIF SEMENTARA 2. KERANI SEMENTARA3. EXECUTIVE, MEDIA RELATION & PUBLICATION (WRITER)

Tarikh tutup permohonan 29 Oktober 2016
Lokasi : Kuala Lumpur, Selangor
Sektor : Berkanun

Jawatan kosong di bank rakyat oktober 2016

SEJARAH

Bank Rakyat telah ditubuhkan pada Bulan September 1954 dibawah Ordinan Koperasi 1948, berikutan perkembangan pergerakan koperasi di Semenanjung Malaysia.

Pada 28 September 1954, 11 daripada bank persatuan membuat keputusan untuk bergabung dan membentuk Bank Agong (Apex Bank)

Pada tahun 1967, Bank Kerjasama Malaysia Berhad telah menggantikan Bank Agong dengan membuka keahlian tidak hanya terhad kepada koperasi, tetapi juga kepada individu. Berikutan pertukaran kepada undang-undang kecil juga telah menyebabkan penubuhan subsidiari syarikat dan pembukaan cawangannya bagi melayan pelanggan dan juga keahlian.

Sehingga kini, Bank Rakyat mempunyai sebanyak 142 cawangan yang menawarkan kemudahan perbankan Islam kepada pelanggannya.

Permohonan jawatan secara online disini

via Myjonlist

0 Komentar untuk "Jawatan Kosong Bank Kerjasama Rakyat Malaysia Berhad - 14 Oktober 2016"

Back To Top