Jawatan Kosong Perbadanan Putrajaya (PPJ)

Jawatan Kosong Perbadanan Putrajaya (PPJ)
Iklan Jawatan Kosong Perbadanan Putrajaya (PPJ) - Perbadanan Putrajaya merupakan kerajaan tempatan yang mentadbir Wilayah Persekutuan Putrajaya. Perbadanan Putrajaya telah ditubuhkan di bawah Akta Perbadanan Putrajaya 1995 (Akta 536) bagi tujuan mengurus dan mentadbir Wilayah Persekutuan Putrajaya. Perbadanan Putrajaya juga dipertanggungjawabkan dengan fungsi sebagai pihak berkuasa tempatan dan pihak berkuasa perancangan tempatan melalui beberapa perintah dan pemberitahuan.





Iklan Jawatan Kosong Perbadanan Putrajaya (PPJ) - Perbadanan Putrajaya berfungsi untuk melaksanakan semua fungsi Kerajaan Tempatan di dalam Wilayah Persekutuan Putrajaya, mempromosi, merangsang, memyediakan kemudahan dan menjalankan pembangunan perdagangan, infrastruktur dan perumahan di dalam kawasan, mempromosi, merangsang dan menjalankan pembangunan ekonomi dan sosial di dalam kawasan, mengawal dan menyelaras perlaksanaan aktiviti-aktiviti tersebut di atas di dalam kawasan

Perbadanan Putrajaya (PPJ) telah berkembang dalam memenuhi cabaran dan tuntutan masyarakat. Dalam usaha meningkatkan kualitas Hasil Dalam Negeri yang ada di Malaysia, Perbadanan Putrajaya (PPJ) mementingkan tenaga kerja sebagai sebahagian tulang belakang untuk mencapai misi dan visinya. Untuk itu Perbadanan Putrajaya (PPJ) mencari pemuda - pemudi terbaik yang sangat cekap dan bermotivasi diri untuk mengisi Iklan jawatan kosong terkini 2016.

Dalam rangka memperluaskan jaringan jobs jawatan kosong terkini Ogos 2016 dan untuk memenuhi keperluan sumber daya manusia Perbadanan Putrajaya (PPJ) di Jawatan Terkini kedudukan : PELUANG KERJAYA JAWATAN KOSONG

Pada hari ini bulan Ogos 2016 Perbadanan Putrajaya (PPJ) kembali membuka kesempatan berkarir atau membuka Iklan Jawatan Kosong Terkini Bulan Ogos 2016 untuk lulusan terbaru dengan kelayakan sebagai berikut :

Jawatan Kosong Perbadanan Putrajaya (PPJ)


Peluang Kerjaya :

PERBADANAN PUTRAJAYA
IKLAN KEKOSONGAN JAWATAN

Warganegara Malaysia yang berkelayakan adalah dipelawa memohon untuk mengisi jawatan-jawatan kosong di Perbadanan Putrajaya (PPJ) seperti berikut :
  1. ARKITEK LANDSKAP GRED J41
  2. PEGAWAI PENILAIAN GRED W41
  3. PEGAWAI PERTANIAN GRED G41
  4. PENOLONG PEGAWAI UNDANG-UNDANG GRED L29
  5. PENOLONG ARKITEK LANDSKAP GRED JA29
  6. PENOLONG JURUTERA GRED JA29
  7. AHLI MUZIK GRED B29
  8. PENOLONG PEGAWAI PERTANIAN GRED G29
  9. PENOLONG PEGAWAI HIDUPAN LIAR GRED G29
  10. PENOLONG PEGAWAI TADBIR GRED N29
  11. SETIAUSAHA PEJABAT GRED N29
  12. PENOLONG PEGAWAI PENGUATKUASA GRED KP29
  13. JURUTEKNIK KOMPUTER GRED FT19
  14. PENJAGA JENTERA ELEKTRIK GRED J19
  15. PEMBANTU KESELAMATAN GRED KP19
  16. PEMBANTU PENGUATKUASA GRED KP19
  17. PEMBANTU TADBIR (PERKERANIAN / OPERASI) GRED N19


Catatan :
  • Iklan Jobs 2016 Perbadanan Putrajaya (PPJ) Tarikh tutup : 26 Ogos 2016


Bagaimana anda berminat dengan jawatan kosong di Perbadanan Putrajaya (PPJ) ?

Jika anda berminat dengan jawatan kosong terkini Bulan Ogos 2016 ini yaitu yang memberikan maklumat kepada anda tentang : Jawatan Kosong Perbadanan Putrajaya (PPJ), Sila hantar Sebarang Lamaran SECARA TALIAN (ONLINE) di laman sesawang dibawah ini :




CARA MEMOHON :
  1. Sila REGISTRASI pada Laman Web : http://ift.tt/1rcxHts
  2. Sila ke CARIAN SEGERA dan pilih CARI MAJIKAN, kemudian masukan Keyword "PERBADANAN PUTRAJAYA" (dan Search)
  3. Sila pilih Majikan : PERBADANAN PUTRAJAYA, WILAYAH PERSEKUTUAN PUTRAJAYA, W.P. PUTRAJAYA. SEKTOR: PERKHIDMATAN PENTADBIRAN PERUMAHAN DAN KERAJAAN TEMPATAN


Pautan : Perbadanan Putrajaya (PPJ)


via Jawatanter

0 Komentar untuk "Jawatan Kosong Perbadanan Putrajaya (PPJ)"

Back To Top